Kan knäna bli bra snart eller??

Nu har jag haft konstant ont i knäna i 15 dagar! Jag har gått på kryckor och ätit antiinflammatoriska i en vecka och varit hemma en del från jobbet så nu borde knäna börja bli bättre.

Så fort jag kan gå normalt igen ska jag ta mig till gymmet och köra överkropp. Jag saknar verkligen endorfinkickarna som träningen ger, känns som om jag ska bli knäpp utan dem! Benträningen får vänta rätt länge till. Får inte börja med rehab-träning förrän tidigast om två veckor. GAH, tålamod...!

Här får ni en spännisbild på mig sålänge!


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det kommer! Tålamod! Snart är du på gymet och maxar chins :)

2011-10-27 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0