JAG KLARADE 4 CHINS IDAG!

ÅH JAG ÄR SÅ GLAD! Idag klarade jag fyra chins! Kan knappt fatta det! Efter tre veckors stillasittande klarade jag inte bara tre utan helt galna FYRA (och en halv) chins! Nästan fem, men den sista nådde inte ända upp. Jag blev så glad så jag var tvungen att tjuta fjolligt och hoppa runt lite på det friska benet mitt i gymmet! Fantastisk känsla! Älskar att nå mina utsatta mål, det är den bästa adrenalinkick jag vet!


Idag så har jag alltså varit på gymmet, helt underbart! Andreas hämtade mig och Marcus efter jobbet och jag lämnade kryckorna i bilen och haltade runt på gymmet. Jag och Marcus körde enarmsrodd med hantel, chins, latsdrag med brett grepp och latsdrag med smalt grepp. Sen gjorde jag armhävningar bara för att jag var så sugen på det. Fixade 30 st i följd, helt okej efter all denna inaktivitet!

Min gluteus maximus (rumpa) skriker efter att bli tränad! Vågade inte utföra någon benövning alls idag men nu har jag läst på lite om hur jag kan träna stjärten utan att riskera att anstränga knän eller framsida lår, så det ska nog ordna sig snart. Ska till läkaren nästa vecka på återbesök så då kan jag fråga om framsida lår också. Upplever inte längre någon smärta inuti knät (men så äter jag ju smärtstillande iofs) men däremot ömmar muskelfästena runt omkring knät vid belastning så jag vågar inte belasta lårmuskeln alls.

Träningsmotivationen är i alla fall på topp! Behöver knappt bläddra i min motivationslitteratur ens ;)


Lev väl! / Elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0