2012 och jag ler

Nytt år, nya tider! Nyår firades med mina homies hemma hos Jocke och Linn. Jag och Linn styrde upp mat och fest och Linn briljerade med dukningen, jag var imponerad. Vilket team vi var! Det var som vanligt jättekul att ha fest. Tycker verkligen att det är roligt att bjuda vänner på mat!

Menyn såg ut så här:

Förrätt: Mammas trattkantarellsoppa med en hint av ädelost, serverad med mitt hembakta bröd.

Huvudrätt: Fläskfilé med hasselbackspotatis och Jensens favoritsås, serverad med en krispig sallad. (Vegetariskt alternativ: Linsbiffar med halloumi och oliver)

Efterrrätt: Min hemgjorda vaniljglass med färsk ananas, romsås och rostad kokos.

Här är en bild på mig från nyår. Knästöden på, check! Jag ser glad ut iallafall och det är bra. 2012 ska bli ett glädjens år!


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Murcas

Som sagt, nu kan det bara bli bättre :)

2012-01-19 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0