Jordgubbar i Finland

I juli tillbringade jag tio underbara, varma dagar med min familj och släkt i min mammas föräldrahem i Juuka, Finland. Bredvid släktens hus bor min morbror som odlar och säljer jordgubbar. Jordgubbar är en vitaminbomb som jag aldrig tröttnar på! På semestern i Finland åt vi jordgubbar till frukost och dessert, jag vaknade och somnade i doften av solvarma jordgubbar.

Här följer ett bildregn på mig, Andreas och min kusindotter Filippa när vi i skymningen plockade dagens sista jordgubbar. Minnet värmer mitt sinne, jag blir lycklig av de här bilderna!


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Kati

Vilka härliga bilder!! Längtar tillbaka...

2011-10-02 @ 17:11:10
Postat av: Kati

Vilka härliga bilder!! Längtar tillbaka...

2011-10-02 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0