Träningen får vänta...

Jaha! Värken i knäna gick inte över, den blev snarare värre. Har haft skitont och mest suttit i soffan och grinat senaste veckan. Idag var jag hos läkaren och fick veta att jag har inflammation i ena knäet (pga av överbelastning) och överansträngning i det andra. Så jag ska äta antiinflammatoriska i tre veckor framöver. Går på kryckor nu i början tills tabletterna kickat in, har så jäkla ont så jag har inte kunnat gå ordentligt på några dagar. Om tre veckor när knäet förhoppningsvis är bra får jag börja med rehab-träning. Så jag vet inte hur jag gör med mina träningsmål just nu. Tur att jag har starka armar så att jag orkar gå med kryckorna iaf!

Lev väl! / Elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0