Fighter-Elise

Förra helgen var en grym träningshelg då jag lyckades träna fredag, lördag och söndag! Klarade nytt personbästa i dips (12 stycken första setet) och fick nytt personbästa i bänkpress. (40 kg - 3 repetitioner) Körde även ett härligt benpass utan ont i knäna men med massa mjölksyra, lycka!


Bänkpress är en svag punkt för mig då jag haft en hel del frågetecken kring tekniken. Armbågarna har pekat åt fel håll och axlarna har lagt sig i övningen och gjort ont. Nu tror jag att jag typ har koll på det så nu efter en relativt lugn vecka fysiskt skulle jag nog kunna maxa några kilo till! Målet är min egen vikt (52 kg) så jag har 12 kg to go!


Men om min kära lillebror vill hjälpa mig med bänken så är det fritt fram att skicka ett mess, du svarar ju tydligen inte på mina mess iaf! <3


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej babe!



Va roligt! Tränar du MMA eller är du en fegis som jag å kör vanlig ringboxning :)?



Kraamkram

2011-09-23 @ 09:05:30
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Agge

Åh fan vad coolt du är bruden GO GIRL!!!!!! =) ska bli intressant att följa din blogg!!!! Kram

2011-09-30 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0