Jag älskar muskler

Jag har en tendens att riktigt gräva ner mig inom ett område. Vissa kallar mig passionerad, jag brukar använda ordet nörd. Jag njuter av att förkovra mig inom ett ämne och verkligen GÅ LOSS inom det!

Hade någon sagt till mig för fem-sex år sedan att jag skulle bli en "träningsnörd" så hade jag skrattat högt. Här är jag nu! Svettig  och full av endorfiner efter ett bröstpass på gymmet på en lördagmorgon. Träningen är som en drog! Jag tror verkligen att man kan bli beroende av lyckokicken som det ger. Det känns nästan som jag är kär i mjölksyran när jag staplande kommer hem från gymmet. Eller inte i mjölksyran, utan kär i LIVET! Jag är lycklig när jag tränar helt enkelt. Jag känner mig levande, fantastisk, stark och nästan odödlig! Lite samma känsla som jag ibland får när jag är ute och dansar med ett gött gäng en sen natt.

Eftersom detta är en EGO-blogg jag jag tillfället i akt och lägger upp SPÄNNISBILDER! haha :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt Elise! Grymt jobbat :) Hur mycket tränar du i veckan egentligen? :)

2011-09-21 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0