Träningstillfälle 97 & 98

Nu har jag verkligen fått in ett härligt flyt i träningen! Vecka 39 såg mitt träningsupplägg ut såhär:

Tis: Rygg och Triceps (chins, dips mm) med Marcus
Ons: Ben och rumpa med Marcus
Lör: Bröst och marklyft med Andreas
Sön: Ett spinningpass 30 min och ett corepass 30 min och biceps samt axlar med Marcus

Jag är sjukt nöjd med förra veckan! Den här veckan (vecka 40) kommer ha snarlikt upplägg, plus danslektioner i bachata och salsa på fredagkväll. Förena nöje med cardio liksom!

Idag på gymmet under vårt Rygg och Tricepspass fick både jag och Marcus nytt personbästa i dips. Jag gjorde 15 st(!) första setet, 10 st andra setet och 8 tredje setet. Det går verkligen framåt snabbt! Det märks på kroppen också, jag äter som en maskin och midjan är samtidigt smalare än någonsin.

Här är en bild från söndagen när jag och 10-kilos hantlarna fick det sista i biceps att bli riktigt mjölkig.


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Plinkan

Hoppas knät inte blir avundsjukt nu :)

Jag blir i alla fall!!

2011-10-05 @ 18:17:29
Postat av: Agge

You Rock Girl Power!!!!!! Yeeahhh!!

2011-10-05 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0