Söndagspromenad och träningstillfälle 101

Forskning visar att många stressade personer upplever att de blir lugnare av skogspromenader. Ja det är ju väldigt hälsosamt att andas frisk luft i alla falll så jag och Andreas brukar traska runt Finnsjön i Mölnlycke när vi besöker mina förlädrar. Fast jag tycker att det är vansinnigt tråkigt att promenera, vilket gör att jag blir rastlös... så jag vet inte om promenader hjälper just mig mot stress? Lite mer än 8 kilometer lyckades vi gå idag. Även om jag gjorde lite annat på vägen...



Väl hemma stack jag iväg och körde ett CORE-pass på Sportlife och sedan pumpade jag biceps i en halvtimme. Fick grym kontakt med muskeln! Det känns som om jag fortfarande har tryck i den.

Här får ni en bild på magens dagsform.


Lev väl! / Elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0