Ett kungarike av sand

Jag drömmer mig ofta tillbaka till min och Andreas fyra veckor långa thailandsresa i november förra året. På ön Koh Chang byggde vi sandslott under en hel eftermiddag. Andreas säger att sandslottet är ett av hans bästa minnen från resan. Vi byggde allt med händerna, det enda redskapet vi hade var en halv kokosnöt. Flera andra turister på stranden kom fram och tittade, tog kort och pratade med oss under byggandet. Det var jättekul!

Här sitter vi och är sjukt nöjda med bygget! :)


Slottet med flagga och trappor. Det syns kanske inte på bilderna men slottet var väldigt detaljerat med färgsynkade stenar och snäckor runt omkring.


Några dagar efter slottsbyggandet fick jag för mig att bygga det högsta sandslottet ever! Men jag orkade inte längre än såhär...


Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Andreas

SANDSLOTT!!! jaaaa!!

2011-10-19 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0