Ljusare tider och julpynt

Nu känner jag äntligen att jag orkar ta tag i bloggen igen. Knäproblemen har verkligen tärt på mig på alla sätt och jag har fått lägga den lilla energi jag haft på att överleva och försöka bete mig normalt... Dvs inte bryta ihop varje dag och kanske sköta mitt jobb bra emellanåt! Det har verkligen varit tufft, men nu tror jag att det har vänt! För varje dag som går blir jag lite, lite bättre i knäna. Små förändringar sker varje dag, det gör mig så glad! Jag använder inte kryckorna alls längre utan det räcker med knästöd när jag har ont. Orkar gå kortare sträckor och har jobbat heltid i några dagar nu, hoppas kunna göra det året ut. Äter värktabletter, men bara en sort numera... ;)

Så nu är det hög tid att njuta av lite jul. Jag bakade julbröd häromdagen (ett inlägg om brödet kommer senare) och Andreas fick snällt fixa de obligatoriska julapelsinerna med nejlikor i.


Vi hängde upp apelsinerna i fönstret i vardagsrummet så nu luktar det gott av gran och apelsin :)

Klädde även granen hemma hos mamma och pappa som jag gör varje år och där är granen serious business!. Detta året blev färgtemat på granen klassiskt rött, vitt och silver men med många olika former på pyntet. Som en Disney-gran som Linda sa när hon såg bilden! Här rotar jag i en av pynt-kartongerna efter lämpliga dekorationer. Lägg märke till mina snygga knästöd... ehm.


Resultatet!! En gran som heter duga!!


God jul och Lev väl! / Elise

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att det går åt rätt håll med knäet Elise :-)

God jul och gott nytt år!

2011-12-23 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0